Godmorgon gott folk!

Idag känns det som en bra dag, jag har nog fruktansvärt mycket nytta som borde göras, nästan måste göras. Men det känns som en bra dag. Jag och mamma är ensamma hemma fortfarande, pappa kommer väl hem om några timmar! Min kära pojkvän jobbar 12 timmar idag, 6-18 tycker lite synd om dig sötis.

Jag kommer att ha fullt upp idag,
Städa rummet är ett måste, kläderna måste in i gaderoben innan jag åker.
Skriva klart svenskan, börja på engelskan och plugga lite psykologi
Börja planera vad som ska med till Thailand så vi kan tvätta upp allt.
Packa ner alla hudprodukter, mediciner mm
betala kryssningen
Städa bil borde också göras men det hinner jag nog inte.

Tyo 17,20 ska jag åka till Grycksbo för att kolla på lägenheten. Det betyder alltså att allt detta ska vara gjort innan klockan 17,00!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kör hårt!

2008-02-17 @ 10:47:40
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0