Godmorgon!

Idag är det mängder med snö ute, snöar inte nu iaf och det är skönt. När jag vaknde för ca 40 min sen var det bara jobbigt, jag har ingen lektion idag igentligen. Ska åka till skolan och jobba med ett grupparbete och om jag känner oss rätt kommer vi inte orka i mer än 1-1½ timme. Ganska onödigt. Men desto lgre tiden går känns det bra, man kommer upp ur sängen i bra tid, kommer in till stan, får frisk luft på vägen till bussen och kan uträtta lite saker på stan.

Jag har bakat ihop mitt schema för dagen såhär.
Åker med bussen 09,10 till skolan, kommer vara i Falun ca 09,40-45. Går till Lugnet och jobbar med religionen. Kanske kan ta 1-1½ timme och så lite lunch i skolan. Sen tänker jag åka ner på stan, fixa in lönen på kontot, prova ut en träningsätt och köpa lite småsaker. Kanske borde fixa internetbanken medans jag ändå är på g, det skulle jag ha gjort för jätte länge sen. Tänkte iaf hinna med 15,20 bussen hem för att plugga lite, har ingen aning om jag har träning ikväll om jag ska vara ärlig. Blir en lugn och skön dag!

Kommentarer
Postat av: MN

Låter som en skön dag :)

2008-02-04 @ 09:46:48
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0