Godmorgon

Jag vaknade 25 min föra innan klockan ringde idag. Kände mig pigg så jag gick på toaleten och sen mysigt jag ner mig i sängen igen för att bara njuta av mig sköna säng. När det var dags att gå upp så var jag inte lika pigg längre;P Men bara man kommer igång är det helt okej. Ska åka med 09,10 bussen till skolan, vara där i 1-1½  timme kanske. Kom på att det skulle vara en perfekt dag att åka till Borlänge och kolla på BH idag men så blir det inte eftersom jag åker buss. Får ta en buss hem och plugga istället. Det kan ju nästan bli lika skoj;P

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

GOD MORGON!

2008-02-11 @ 08:54:55
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0