Godmorgon!

Idag har det varit en mysmorgon! Jag vaknade före 9 idag och älskligen sov. Jag bestämmade mig för att låta honom sova ett litet tag till. Han var inte alls så pigg på att vakna när jag ville att han skulle vakna, men alla vet väl hur man får sin pojkvän att vakna på bästa sätt?;) Nu har vi myst i 1½ timme, bara massa mys. Armar och ben slingrande runt varandra och bara myst och halvsovit. Vissa stunder i livet kan man börja undra varför i hela friden man tvekar om att ha en pojkvän. Det är ju typ och exakt det mest underbara som finns. Malin Wikberg är lite kär tror jag, kvällen igår och morgonen idag har varit de bästa på jätte länge! Helt klart värt det!

Om en vecka bra precis ligger jag på andra sidan jorden och solar:D Solar och njuter av livet!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Malin, du måste leta efter en sådan där klocka åt mig så lovar jag att betala dig rikligt :D

2008-02-16 @ 10:29:50
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Malin

Det ska jag se till att göra! Jag gissar på att jag inte behöver leta så mycket. Såna saker brukar finnas utanför dörren;P

2008-02-16 @ 10:31:11
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0