Hel trevlig dag!

Det börjar höra till vanligheten att Karin gör min dag och så även idag. Hon ringde lite oväntat när vi skulle testa ny träningsoveroll. Hon bestämde sig för att slänga på sig lite kläder och åkte in till stan! Vi fikade, pratade skit och uträttade en hel del nyttiga saker. Satt in min lön på kontot, fixade min glasögon, beställde tid för synundersökning åt mig och mamma, fixade internetbank och öppnade ett konto, köpte mat, kollade på kläder, köpte skum åt mamma och köpte två halsband var på rea sen har jag väl glömt resten. En hel del mer än vad jag tänkt göra och ett fruktansvärt trevligt sällskap! Blev alltså 15,20 bussen ändå fast dagen såg ut att gå i kras. Vi pluggade inte mer än kanske 30 min, en stor besvikelse. Så jag tänkte åka med 12,30 bussen istället. Men när man får trevligt besök av Karin såklart mn stannar kvar!

Kommentarer
Postat av: Karin

aaaahwi- det var ju supertrevligt. Jag hade dåligt samvete för att jag hade tid över och du fick massa saker uträttade, vilken smäll lix:D

2008-02-04 @ 18:14:26
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0