Hemma igen!

Kom hem från skolan för ett litet tag sen. Blir lätt lite slö och slapp när man kommer hem, vill inget annat än att lägga mig i soffan och kolla på tv. Men nej, jag måste plugga, plugga och plugga.

Jag har iaf åstakomit en del idag. Jag och Elin skulle göra samhällskunskapen, men det fanns ingen dator. Typiskt. Vi sammanställde lite för hand, hämtade lite lappar som kan vara bra att ha och hittade till slut en dator. Skriv bara in lite gran och sen roade vi oss med studentkryssningen. Vi gick in på internet och fixade allt så nu är det bara för mig att betala när jag fått pengar av Elin. Kommer bli toppen skoj det där.

Det har börjat gå upp för mig att jag faktist åker till Thailand snart. Har nog inte fattat det än, är lixom snart dags att packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0