Ibland är livet tråkigt

Vad har jag gjort idag? tyck synd om mig själ, sömnbrist till 1000 och nu även blodbrist. Nog är jag medveten om att jag bli loj och lite seg efter att ha gtt blod men jag har inte riktigt tid med det. Jag har alltid inte uträttat någon nytta alls idag. Och det betyder att jag har planerat min helg helt ofrivilligt, PLUGGA är vad som kommer stå på shemat hela och då menar jag precis hela helgen. Jag har jätte mycket att göra men tar inte tag i det, jätte mycket verkligen. Och det blir inte bättre av att inte plugga.

Jag har iaf lyckas tränat idag, gickl bättre än igår SKÖNT. Mitt finger är i dubbelstorlek, nej nu ljug jag inte så stort men stort. Varit till blodgovaren och tömt mig på blod och gjort prov. Provet gick, hmm ja jag har ingen aning. Inte ett MVG iaf och det är det enda jag nöjer mig med. Men hade jag pluggat? Nej just det, läste igenom papperna i måndags en gång, kom jag ihåg något? Nej just det, skyll dig själv.

Min älskling jobbar, jag hatar när han jobbar just nu. Jag har inte sovit på allt för länge, tänker på så mycket skit. Jag behöver göra så mycket mer än vad jag gör och det gör att jag inte kan slappna av utan spänner mig dygnet runt. Jag drömer, vaknar, vrider på mig, ligger halvaken eller helt vaken större delarna av natten. Han har iaf ring idag, tack älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0