Idag är det inte kul...

Idag var det faktist inte kul att gå upp ur sängen, inte ett dugg kul. Om ni tar hänsyn till mitt språk så ska jag ta det på ren svenska. Fy fan va jobbigt det var att gå upp idag. Jag håller på å sommnar redan, har inte hunit gjort mer än att satt i linserna och satt på radion.

Jag ska ha träning snart, eller det är ju ett tag kvar, 08,30. Ska försöka packa ut alla grejer i bilen, få den varm och skrapa rutorna. Jag tycker inte om att skrapa rutorna. Men ska man vara så dum att köpa sig en egen bil när man inte har as rika föräldrar som köper en jätte snygg ny bil åt en så får man skylla sig själv. Har inte ens vågat kolla på termometern, tänk om det är kalt ute. Då vill jag inte gå ut, kan man sjukanmäla dig för att det är kalt ute? Skulle inte tro det men jag skulle bli glad om man fick det.

Vi ska ha vårt svenska tal idag, låter det kul? Nej inte ett dugg, eftersom jag inte kan det alls. Lena sa att hon rekomenderade oss att inte ha hela texten att kolla på utan stördord. Men om man inte kan texten nog bra för att kunna skriva stödord då? Och ja, jag kommer garanterat tappa bort mig och vimsa till allt, men vad gör det? Det är ju en värdslig sak.

Nu är det dags att dra på mig träningskläderna. F
örsöka tvinga i mig lite frukost, iaf en apelsin.


Kommentarer
Postat av: Katie

Hörredu fru Wikberg-upp med näbben:)

2008-02-13 @ 09:51:39
Postat av: linnet

jag tyckte iaf att du var as bra på ditt tal ;D

2008-02-13 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0