Lägenhet?

Nu har vi varit och kollat in lägenheten, den såg förjävligt ut på golv och väggar men det ska renoveras. Om de byter ut golvet, målar och byter ut kyl och frys så var den jätte fin. Jätte stort vardagsrum, fin toalet och köket var helt okej, sovrummet var också mysigt. Även många gaderober, ifs har inte Björnar lika mycket att fylla ut de med som jag har. haha. Nej men jag tror den kan bli riktigt mysig om den renoverar den och jag får sätta händerna i stället:D

Han som bor där skulle kunna få flytta ut redan i mars, och om de då börjar göra om allt så kanske Björnar får flytta in i april, hur bra låter inte det? Och ja kanske en hel del saker som måste fixas men är inte det lite kul? Kanske kommer ta evigheter men jag är rätt nöjd ändå. IKEA snart kommer jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Björnar

Tro det eller ej.. jag har massa planer på G och jag är jätte sugen på att åka till IKEA =D
Love You Darling!

2008-02-17 @ 23:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0