Matdags

Nu är det dags för mat igen. Håller på och kokar spagetti nu, ligger en jätte god pasta sås med tonfisk i kylskåpet jag ska ha till! Ska åka till träningen ca 16,15. Har lagt ner pluggandet för en stund eller för några timmar. Tänkte ta och fixa inför mårgondagen istället och städa lite. Så kan jag ta nya krafter när jag kommer hem från träningen. Finns iaf en lite större risk för att jag pluggar då än det finns att jag skulle göra det nu.

Ska försöka hålla konsentrationen uppe hela träningen idag, känns som att det kan gå bra bara jag går ni för det med en bra inställning. Om jag inte ger upp och ser det lilla posetiva som finns så kan det gå bra. Jag måste görja komma tillbaka nu om jag ska kunna ta platsen i A-laget till säsongen börjar. Vi går ut nästa måndag tror jag, den 18. Då börjar alvart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0