Min mamma är sötast!

Vaknade precis, jätte tröt och skulle gärna börja dagen med en lång sovmorgon med en söt pojk i sängen. Men själv som jag är så går jag upp och sätter på radion. Och vad ligger det på bänken? En stor lapp från mamma och fyra choklad hjärtan till MIG! Tänk vad lite choklad kan göra en glad:D

Dagen kommer att se ut så här, ettorna har frilufsdag så alla lektioner förutom träningen är inställda. Vi kommer inte vara många alls på träningen så jag hoppas på en väldigt rolig träning. Sen ska jag och Elin plugga Samhållskunskap, vi måste verkligen börja bli klara nu. Efter det kanske det blir engelska eller så tar jag en buss hem. Hemma måste jag börja plugga religion! Det är ett måste idag.

Hade tal igår, jag gjorde det och det är jätte skönt att ha det gjort även om jag kunde ha gjort det väldigt mycket bättre. Nu är det över och jag har en mindre uppgift att koncentrera mig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0