Mor och dotter kväll!

Idag är min far, bror och pojkvän ute på egna äventyr och det ger ju ett perfekt tillfälle till en mor och dotter kväll ikväll. Vi myser i soffan och ser på melodifestivalen. Käkar lite onyttiga saker och har det allmänt väldigt mycket. Katten är ju självklart med ockdå, våran kära Ståffe!

Måste bara medela att i morgon klockan 18,00 ska jag och Björnar kolla på en lägenhet! Hur skoj ska inte det bli? Jag har börjat planera allt som är ett måste när man flyttar så någon av oss har lite koll. Självklart inte jag som ska flytta så pojke ska få bestämma allt (nästan iaf) haha. Jag ser fram emot det, väldigt mycket eller kanske lite för mycket? IKEA är ett himelrike, jag vill åka till IKEA låt mig flytta istället och ge mig en miljon på köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0