Mycket trevlig dag.

Idag har jag och Madde umgåts med Linas "bliviande man", Linus. Pratade bort över 1 timmes lektion och åt lunch tillsammans. Mycket trevligt måste jag säga, lite varje dag man får trevligt sällskap inte. Vi fick även träffa två coola killar som håller på med mångkamp, enligt Linus var de inte alls coola men det tycker jag ändå.

Sedan bar det av till ishallen för att åka skriskor. Det blev inga skriskor eftersom jag var nästa på tur för att gå till sjukgymnasten. Så jag kilade iväg till FK-arena för att träffa henne. Hon var upptagen så jag roade mig med ett personligt samtal när jag väntade, MVG- till mig. Ska uppdatera mina mål så skulle han ta bort - :et.

Sjukgymnasten gick också bra, jag måste träna en HEL del koordination. Mitt knä far i väg åt alla håll förutom i den riktningen det var meningen. Hon gjorde upp ett program åt mig, före jag åker till Thailand och när jag är i Thailand. Sen kommer hon förnya det eftersom det bli bättre, kan  man ha mer tur? En super bra målvaktstränare i skolan och en sjukgymnast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0