Mysig eftermiddag!

Det blev en vända till Falu stad, Telia butiken stängde precis när jag kom. Jag blev helt enkelt utkörd innan jag kom innan för dörren. Jag provade istället BH:ar och hittade en jag trivdet i och han även köpe 4 boker som ska med till Thailand. Efter det kom mina kära vänner/pojkvänn/flickvän ner på stan och vi drog vidare till kupolen. Där besökte vi ännu en underklädsbutik som enbart hade en model utan band, jätte dåligt tycket vi. Den satt inte ett dugg bra så jag har bestämmt mig för den i Falun, kostade inte mer än 300 kr och det var ju en fördel. Nu ska jag bara ha en studentklänning som är syd efter BH:n och mig! Vi forsatte till Telia butiken på kupolen istället och fixade allt. Så när jag kommer hem ifrån Thailand har jag telia istället för comwiq men samma nummer! Vi tog en väldigt god och mysig fika innan vi begav oss till donken för att mobba Sarah som jobbade. Det tog sin lilla tid innan hon såg sina kära vänner men vi fick oss en pratstund när det hade lugnat ner sig.

Vi begav oss återigen till Falun efter att ha köpt lite blommor. Hämtade min bil och så skjusade jag hem min vän Lina. Hon var så snäll att jag fick låna hennes toalet och mysa med Wille!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så går det där man är grovt synskadad och har mycket att göra Stumpan ;)

2008-02-16 @ 19:54:53
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Lina

Snällt att jag fick gå under benämningen flickvän :D Vi handlar ju trots allt bindor och mjök tillsammans ;)

2008-02-16 @ 21:44:43
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0