När man lever att tråkigt liv.

Känns som om jag är väldigt tråkig nu för tiden. Alltid nykter, inte med ut på krogen, ingen tid att umgås med folk. Bara plugg, plugg och plugg. Jag har iaf läst det jag skulle i psykologin, jag misstänker att den där håkan kan komma en vacker dag och säga, om .... dagar har vi prov. Och ingen har börjart läsa boken, det vill inte vara vara med om just nu så jag har läst de 3 första kapitlen. Även den där artikel vi fick sist tog jag mig igenom, jätte tråkig och gick segt att läsa den. Eftermiddagen fram till träningen kommer bestå av svenska, har två uppgifter jag måste göra och jag har en känsla av att jag kommer slita hået av mig. Svenska är inte min starka sida och jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

Har alltså träning klockan 17,00-19,00 ikväll. Var länge sen jag tränade med laget nu, ska bli skönt och kul att träffa alla igen. Känns fortfarande hemskt att träna eftersom jag är så sjukt mycket sämre än de andra.

Mamma och pappa åkte precis, de kommer vara vara borta i några timmar, rätt skönt måste jag säga. Får käka lite mat som finns i kylskåpet innan jag åker på träning, eller ska väl äta lite nu med. Blir en god köttgryta till lunch och en god pasta sås före träningen. Sen får vi se vad mamma och pappa har gjort tills jag kommer hem efter träningen!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tro mig, det finns folk somär tråkiga men du ingår INTE i den kateogrin! :)

2008-02-10 @ 14:01:22
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0