Nervös? Nej inte driekt

Nu har jag stängt min resväska, kommer väl säkert få lov att öppna den 23 gånger pga att jag behöver något som ligger där i, te x p-piller. Men vad spelar det för roll? Nu är ju allt ner packat iaf! Kommer vakna 03,45 i morgon, gå upp kanske 04,00 någon gång. Duscha av mig lite snabbt, sätta upp håret bekvämt och klä på mig. Äta lite spageti och bakon som jag nyss gjorde iordning och sen börjar bilresan 04,45 ungefär. Vi beräknar att vara framme i Norrköping runt 10,00 och planet går inte förens 12,30 eller något liknande. Då är det bara 14 timmars flygg och sen landar jag i paradiset! GRATTIS till mig!

Någon som kommer sakna mig? Det hoppas jag verkligen, men jag kommer inte sakna er! haha Nej då!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hoppas verkligen att du får en underbar vistelse. Eller jag vet snarare att du kommer få det. Kanske du träffar Bo igen? Sol, bada, äta och drick gott åt mig också. Var rädd om dig! KRAM

2008-02-21 @ 21:46:33
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Björnar

Jag kommer sakna dig varje dag älskling! Ta hand om dig och framför allt, se till att ha så enormt roligt du bara kan! Njut av allt du kan och stressa ingenting, NJUT!

Älskar dig!

2008-02-21 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0