Nu vill jag inte vara med längre

Nu tänker jag göra mig i ordning för natten, läsa lite bok och sen sova.

I morgon ska jag ha det jätte tråkigt. Vi har blivit tvingade att vara med på frilufsdag med tvåorna i morgon. Jag och Elin ska ut och fiska, hur kul kan det vara? Jag har köpt massa saker att tugga på, sen ska jag göra varmchoklad i morgon innan jag åker. Massa varma kläder är ett måste, annars kommer jag att dö. Jag kommer ge mig av vid 08,00 i morgon, min bil är i väldigt stort behöv av att tankas. Jag glömade att takna sist, så jag har åkt ett antal mil med lysande bensin lampa. Men jag borde klara mig in till Falu stad igen. Ska träffa Elin vid affären i Slätta klockan 08,45.

Hoppas ni njuter mer av dagen än vad jag kommer att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0