På väg....

Jag ska snart bege mig mot skolan, det är brottom mycket brottom. Ändå sitter jag här som vanligt, men det är något man får ta. Försöker tvinga i in lite frukost nu, jag hatar verkligen frukost. Bilen står igång och håller på å bli varm, tandborsta och sen ut och skrapa rutorna. Jag hatar även att skrapa rutorna, typ det värsta som finns, eller inte.

Börjar inte förens 11,45 idag, men jag och Lina ska plugga religion. Hoppar vi börjar bli klara med det idag. Ska försöka få tag på idrottsuppgiften så jag kan göra den i helgen. Slutar 12,40, ska hem och plugga då sen kommer älsklingen och hämtar mig. Vi ska in till stan, äta pizza, mysa och sen se på bio. Efter det ska vi hem till mig och sova! Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0