Packat för ett år.

Ja det känns som om jag har packat för ett år. Det ligger träningskläder över hela köksbordet till i morgon. Packat väskan med allt som ska med till efter träningen och sen ridkläder till eftermiddagen. Ja just det väska till dagen i skolan och optiken. Så ja en hel del saker ska med i morgon, kommer väl glöma det mesta hemma men vad gör det? Ifs ganska mycket, men man överlever ju iaf.

Ska bli toppen skoj att få lite frisk luft högt uppe ifrån en hästrygg iaf. Jag och Alban är ett radarpar som världen inte får skåda så ofta. Vi är helt enkelt bäst. Haha okej jag överdriver nog lite, jag är ingen stjärna på hästryggen men jag stormtrivs verkligen. Det är värt allt jag måste ta igen de andra dagarna:D

Kommentarer
Postat av: Katie

Du är värd allt juh!

2008-02-12 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0