Plugga eller vadå?

Kom hem för ett tag sen, jag och Lina fick en del gjort iaf, känns skönt faktist. Var till ICA maxi och inhandlade en del saker till resan och sen var vi även till tandläkaren. Jag höll Lina i handen haha. Haft svenska och äntligen hittat rätta lärara för så jag nästan fick min idrottsuppgift. Jag har skickat ett mejl till henne så hon skulle skicka över den till mig. Kommer väl säkert inte få den förens på måndag men då är det så. 

Nu ska jag sätta igång och skriva lite på svenska uppgiften, läsa psykologi och fundera på samhällskunskapen. 

Planerade min helg igår kväll. Sen inte så skoj ut men sånt är livet när man ska roa sig i två veckor. Idag blir det plugg fram 3 kanske. Älsklingen kommer hem hämtar mig före 4 och vi tar en vända till Falun och äter och sen Borlänge och ser på bio! Efter det avslutar vi kvällen i min säng:D

Imorgon blir det en hel del plugg och förhoppningsviss något annat skoj, orkar inte sitta och plugga hela dagen måste ju umgås med folk, eller? Sönda ska min svenska uppgift vara klar, så jag kommer sitta där tills den är utskriven och klar. Även samhällskunskapen ska ha en diskutionens del och psykologin ska ha fått sig en omgång. Men som sagt, ja vill göra något kul innan jag åker. Någon som vill leka med mig? 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för att du följde med :)

2008-02-15 @ 14:00:26
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0