Plugga, plugga och plugga

Jag har bara 46 sidor kvar i min bok, känns bra. Borde ha läst ut den i fredags men har inte läst något alls sen i onsdags. Skyll dig själv. Har börjat plugga lite småt på träningsläran (prov på torsdag), kollat igenom svenska uppgiften måste nog skriva klart den den här veckan. Kommer inte bli lätt alls, vet inte hur jag ska lägga upp det. Men gör jag klar svenskan, läser på och skriver ner fakta om religionen, gör klart specialidrottsuppgiften, och självklart skria träningslära provet så har jag fått en hel del gjort. Ifs måste jag och Elin börja bli klar med samhållskunskapen med. Det kan bli bra om jag ligger i med andra ord;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0