Rutiner

känns som om allt jag gör är rutiner, finns ingen skilnad och jag kommer inte ihåg en fjärde del av vad jag gör. Mycket tråkigt måste jag säga. Idag ska jag iaf in till skolan för att ha engelska i 1 h, sen blir det att åka skriskor i 1 h. Jag ska ta med mig träningsdagboken och försöka flörta till mitt ett personligtmöte så han får kolla igenom den. Annars hinner jag inte göra det innan jag åker och det skulle vara surt.

I morgon kommer det bli väldigt mycket. Träning 08,30, skola till 14,15 med svenska tal där någon gång, optiken 15,00 och sen rida i Sundborn. Jag kommer vara helt slut. Och på torsdag morgon ska jag upp och träna igen 08,30, någon som tror knät kommer må bra? Ja jag hoppas det, efter idag har jag ingen aning eftersom jag fick så sjukt ont förra gången. Men träningar och ridning borde det må bra av förutom choken att det blir för mycket.

Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ahwiee! Lite frisk luft i din hjärna kommer att göra susen!:D Dessutom tror jag på dig!

2008-02-12 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0