Snart är det nattinatti

Snart styr jag mig själv mot sängen, jag ska "dejta kudden" som en viss person brukade utrycka sig;P Ett bra utryck för det är precis vad jag tänket göra. Ska bli jätte skönt att få sova lite, längtar faktist till att få krypa ner under täcket, mysa ner sig i kuddarna och önska mig själv en bra nattsömn!

I morgon ska jag bara till skolan för att jobba lite samhällskunskap. Måndagar har blivit lite av ett skämt om jag ska vara ärlig. Jag har lixom ingen lektion på måndagar, det är helt sjukt. Och vi klagar på att vi har så jobbigt schema;P Sen ska jag väl hem och forsätta plugga. Kommer att åka buss i morgon så kommer nog bli lite väntetid på stan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0