Sömnproblem?

Jag har inte kunnat sova på massor av veckor nu, drömmer as mycket. Så kan ju inte påstå att jag har tråkigt när jag sover, vaknar massor av gånger och drömmer massa skit. Vi var på en föreläsningen går om mentalträning med Mikhal Södermalm, vilken härlig kille. Han påstog också att väldigt många ungdomar går runt med för mycket späningar i kroppen. Och ja jag kan nog hålla med, det kan nog vara anledningen till att jag inte kan sova. Har jätte mycket i skolan, ska snart åka, sjukt nervös och orolig över knät jämt, tänker för mycket på saker man inte alls borde tänka på ska inte gå in på saken men det kan ju ligga något i det han sa.

Apropå knät så var jag och tränade min första ute träning sen den sista juli igår. Undra om någon var nervös och förväntansfull. Det var verkligen as kul, hur roligt som helst, fotboll utomhus slår alla pris. Trode storleken på målet skulle kännas as mysko men jag kännde mig som hemma och det gick rätt bra. Självklart jag är mil ifrån att platsa i ett div 3 lag, men nu ska jag fan tillbaka. Jag är jätte jätte JÄTTE osäker på högerknät, jag vågar inte alls trygga ifrån till höger. Lägger benen under mig och det blir inte särskillt bra. Men vi kom på i slutet av träningen att jag litar inte på knät än och det känns som om det ska börja sig utåt igen. Men något men får jobba på, ska köra rehab hela resan. I slutet av träningen fick jag riktigt ont, har inte hunnit kännt efter nu om det gör ont eller inte. Men jag hoppas på att kunna köra två träningen på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men hej, du kan få joina mig om nätterna om du vill. Vi verkar ha lika sömnlösa timmar! !

2008-02-19 @ 09:45:52
URL: http://superbrajuh.blogg.se
Postat av: Björnar

Du kommer föra ert lag till dam allsvenskan!

2008-02-19 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0