Svenska tal

Nu har jag ordbajsat i 1½ sida, ska få ner iaf ½ sida till och så måste jag ändra massor och skriva om. Lära mig allt och skriva stödors. Nu ska jag se till att läsa lite psykologi och jag borde börja med den andra svenska uppgiften med men jag tycker att det räcker med svenska för idag. De andra 10,000 sakerna jag måste hinna göra dag vill jag inte ens tänka på.

Måste börja fixa in för kvällen med, paketen är klara och nerpackade. Ska duscha, välja kläder, fixa i ordning mig och kanske baka lite. Kan slänga ihop något litet och gott man kan sitta och småäta på. Trevligt att träffa alla tjejer igen på samma ställe, händer ju inte allt för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0