Thailand i morgon!

De senaste dagarna har jag vara sjukt stressad. Fått minnesluckor och sovit jätte dåligt, varit på hel spän dygnet runt. Men nu är det iaf nära, somnade så fort jag satt mig i soffan på eftermiddagen. Bestämde mig på morgonen idag att jag skulle skippa träningen ikväll, skulle aldrig orka eller ha tid med det. Nu sitter jag här ca 10 timmar innan vi lämnar Enviken och drar till Norrköping fär att ta planet vidare till Thailand.

Jag längtar, fast har inte riktigt hunnit börjat längta på alvar än. Ska se till att börja packa nu, se så jag får med det som behövs iaf. Fört över pengar till pappas kort så jag har något att shoppa för! kommer bli skoj skoj om jag nu hittar något! Har sagt hej då till älsklingen med, trodde aldrig jag skulle sluta pussa honom. Måste bara erkänna en sak innan jag åker.

Björnar O Olsson, jag älskar dig något enormt mycket jag och hoppas du vet det. Kommer sakna dig mest på jorden under de här två veckorna! Men tro inte att jag kommer sabba nöjet för det;P Jag ska ju ragga Thailändare eller hur? Älskar dig sötast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0