Thailand

Hej gott folk. Hoppas ni har det bra i sverige! Nu har vi varit h'r i 5 dagar, de 3 f;rsta dagarna var det mulet och inte allt for varmt eller okej inte sa varmt for att vara thailand. Idag dar emot var det 40 grader i skuggan och valdigt soligt. Jag brande mig lite igar sa har tillbringat dagen under patasolet. det ar valdigt skont iaf, har faktist kunnat slappna av en del iaf. 

En lite fraga till karin nar jag ar pa g, en bekini som ar rutig, mest bla. ar det nagot som skulle falla dig i smaken? 

Vi har foreten varit och provat bal och studentklanningarn for forsta gangen nyss, det ar over forvantan an sa lange. Men jag har bestallt en bla, kan ni se mig i en bla? jag ar tveksam. Och student klanningen ar vit.

ha det sa bra alla sota barn!

Kommentarer
Postat av: Lina

Malin =) Vad kul att du uppdterar oss blekfisar här hemma. Vad roligt med klänningarna, jag är övertygad om att det är super snygga! Ha det toppen bra och sol åt mig med (L)

2008-02-27 @ 17:33:24
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Karin

Åååh, som jag har kollat in din sida för lite info, och nu ör den här:D:D:D: Beträffande bekinin har du helt fria händer! Rutigt låter trevligt:D Och du- flera uppdateringar snart tack! KRAMAR!

2008-02-27 @ 18:13:01
URL: http://superbrajuh.blogg.se
Postat av: Madde

Malin kul att du skriver! du kommer atta pass utmärkt i klänningarna! Hoppas vädret fortsätter lika bra! hare super skööönt!=)

2008-02-28 @ 09:48:04
Postat av: elin

hej! kul att höra från dig och att allt är bra!! :)
Spännande med balklänningarna, de kommer säkert sitta super bra på dig! sola på, och sköt om dig för när du kommer hem hoppas vi i korsnäs på hårdträning :D puss kram

2008-02-28 @ 18:56:25
Postat av: Sarah

Sola järnet nu Stumpan!

2008-02-29 @ 10:42:54
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: MN

Åh vad härligt att läsa om dina dagar! Jag tror blå blir kanon :)

2008-02-29 @ 12:32:46
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0