2008

Nu är det nytt år, nya tag och dags att lämna det gamla bakom sig. Jag började året med att vara när att förlora min pojkvän, tänk att man måste vara så när att mista något innan man inser hur mycket den människan betyder och hur mycket man bryr sig. Tänk att det måste gå så långt innan man inser att man måste ta tag i allt och göra förändrningar. Nu ska jag börja 2008 med att äta lite fruktyoghurt och sen äta spagetti och köttfärsås. Jag ska göra allt jag kan för att få ha min älskling vid min sida, forsätta leva mitt liv med honom och uppleva nya saker.

2008 ska bli det år jag ordnar upp allt, jag ska bli stark och ta mig upp här ifrån. Jag ska slut på allt som har med ätstörningar att göra, jag är tröt på det. Från 2004-2008 och nu är det fan slut på det, jag har hållt på med det allt för länge. Jag ska börja äta igen, äta mat, 5-6 gånger om dagen men mitt första mål är att iaf äta en tugga mat vid varje måltid. Även om jag skulle dö för att slippa äta frukost eller lunch ska jag äta något. Det kan handla om en tugga morrot, spelar ingen roll så länge jag äter något. Jag måste få in vanorna att äta mat, få det som ett behöv och inget jag tvingar i mig. 15,19 tog jag min fösta klunk fruktyoghurt, min första bitt mat på 2008 och ni anar inte hur mycket jag ska äta i år. Nyttigt och mycket, träna och må bra, plugga och må ännu bättre.

Jag älskar Bjönar O Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0