5 jan 2008

Gårdagen var en händelserik dag. Startade med att gå upp 08,30 för att duscha och göra mig i ordning, Bjönar skjusade mig till stan och mamma hämtade mig. Vi spenderade minst sagt hela dagen i maserhallen och kollade på fotboll. Karin kom förbi efter några timmar och vi åkte till kupolen för att kolla runt, träffa Bjönar och Jocke och äta mat. Var en mysig tur på kupolen men sällskapet var ändå det som var bäst. Vi åkte tillbaka och kollade på ännu mer fotboll, var riktigt skoj faktist saknar det hela så otroligt mycket.

På kvällen begav jag och Karin oss hem till Jocke i Grycksbo för att avnjuta en film, tro det eller ej med jag var intresserad och koncentrerad hela filmen. Det var jätte mysigt att sitta där med de två töntarna och kolla på en mysig film. Efter ett tag kom Bjönar och Crisse, de han inte vara med så länge innan vi begav oss hem för att sova.
Kvällens slut blev både kaos och jätte bra. Jag glömde statiolrundan jag Bjönar och Anders var på efter att Karin hade åkte hem. Det var lite trevligt iaf, hur som helst blev allt när jag vaknade och jag var sanslöst glad över att jag hade en så underbar älskling vid min sida. Ibland förstår jag inte varför man inte bara släpper allt på en gång och vågar erkänna hur man känner och prata om det. Människor är inte så smarta som de ser ur;P

Dagen är inte riktigt planerad än, jag borde plugga, plugga plugga plugga. Men jag tror jag föredrar att leka med karin, igen. Men måste ringa och prata med mamma först, har ingen bil, busskort eller pengar. Så jag behöver skjus.

Kommentarer
Postat av: HK

Har du någon särskilt bra anledning till varför du inte uppdaterat? Haaah, Karin

2008-01-10 @ 13:02:55
URL: http://superbrajuh.blogg.se
Postat av: Malin

Ja mitt liv har börjat tagit för sig, jag har något vetigare att göra om dagarna;P

2008-01-11 @ 13:53:27
URL: http://mwikberg.blogg.se
Postat av: Lina

Tycker inte om din bloggtorka unga dam!

2008-01-11 @ 15:06:05
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0