Älskling

Just nu saknar jag min älskling något otroligt mycket. Jag vill bara att världen ska ge oss tillräckligt mycket tid så jag kan vara med honom tills jag känner att jag får nog. Jag väl känna att det kan vara skönt att åka till en kompis och göra något kul eller åka på träning, hem. Vill känna mig tryg och harmonisk. Det är svårt att älska någon, tycka väldigt mycket om någon, hur ska jag av alla människor kunna åka till England?

Jag önskar jag fick känna den känslan igen, det var så länge sen så jag kommer inte ihåg hur det var. Var tog allt vägen? Det känndes till och med bättre när han gick i lumpen och det var inte kul. Har jag för starka känslor eller är bara bra naiv? Kan någon rädda mig innan jag dör?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tro mig vännen, jag vet hur det känns. Det är nästan pinsamt så beroende man kan bli av en annan människa och hur fel allt känns när man är itu.

2008-01-30 @ 21:42:16
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0