Åt helvete

Det är helt sjukt att humöret kan falla så fort, från att ha varit på toppen humör när jag kom hem till att 30 min senare ligga och gråta i sägen. Jag var verkligen sugen på att plugga, ta en härligt promead i det fina vädret och sen sätta igång att plugga allt som jag har att göra. Nu har jag inte lust med ett skit, vill tycka synd om mig själv och begrava mig i sängen. Tyvärr funkar inte värden så, utan efter några miuter måste man torka bort torarna, ta kort allt smink som är utsmetat över hela ansiktet.

Att en sån skit sak får slå ner mig, jag bli så ireterad på mig själv. Varför är jag så ynklig? Varför tänker jag ens taknen att någon ska få förstöra något för mig? Varför kan jag inte bara stå upp, ta saningen och hanskas med helvetet? Jag blir så jävla arg på mig själv att jag inte pallar, en lite skitsak har förstört min dag. Det kunde ha varit värre, jag kunde ha låtit det förstöra mer än så. Just nu skulle jag bara vilja skaffa mig ett jobb i England så fort skolan slutar och dra, dra bort från allt detta, bara sticka och lämna all skit kvar i rutna Falun.

Kommentarer
Postat av: Katie

Aahw, men människan är konstig. Den saten som bestämde hur vi ska fungera får lite bakläxa tycker jag! Hoppas att du känner dig bättre nu! Kram!

2008-01-28 @ 17:10:48
URL: http://superbrajuh.blogg.se
Postat av: MN

Stå på dig!! Det klarar du :)

2008-01-28 @ 20:01:51
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0