Bloggen

Först måste jag säga lite förlåt för att jag inte har skrivit på väldigt länge. Karin lärde mig nyss att man kan kolla på hur många som har varit in och kollat på bloggen och ja, jag blev lite sugen på att skriva inge. Har inte haft en aning om vad jag skulle ha skrivit och har varit så tröt i huvudet efter allt pluggande.

Nu sitter jag och lyssnar på Amanda Jensen - Hallelujah, den tjejen är hur duktig som helst och låten är toppen bra. Jag har ätit mat, äntligen tyvärr så blir jag inte smartare igenom åren eller lär mig av mina mistag. Men jag har ordnat upp det nu, orkar till och med le utan att låta tårarna rinna ner för min kind oavbrutet. Karin Strömberg är en bra människa måste jag nog erkänna. Så kul som jag har haft sen nyår har jag nog inte haft på sjukt länge, specielt den senaste veckan.

Apropå Karin så var vi till kupolen igår kväll, en lite inpuls resa. Jag tog med mig Bjönar och Jocke sen åkte vi och hämtade Karin. Jag och Karin sprang runt på kupolen i alla affärer, har nog aldrig varit så seriös, vi kollade ingående i nästan alla affärer. Vi började med att bara kolla och prova, täntke inte köp något innan vi kollat i alla affärer. När det var 40 min kvar innan de stängde hade vi alltså inte köpt något mer än en jacka till mamma. Vi fick panik och började springa rung i alla affärer igen och köpa det vi skulle ha! jag kom isf hem med: En jätte fin jacka tll mamma, en lång svart kofta till mig, en jätte mysig tröja och två par leggins. Måste säga att jag är nöjd med mina köp, jag klagar inte alls.

Efter att kupolen hade stängt tog vi en tur till Tzatziki och åt lite mat (i Borlänge). Det var dock en stor STOR besvikels. Maten var varken lika god eller lika mycket som i Falu stad, personalen var inte särskilt trevliga och ja inget var i våran smak. Men med trevligt sällskap var det en toppen kväll som slutade med älsklingen hemma i min säng!


Shopping!


 


Kommentarer
Postat av: HK

Miwhaaaaa,

2008-01-12 @ 21:39:14
URL: http://superbrajuh.blogg.se
Postat av: Björnar

Du! Tsatziki i Brlnge var SÄÄÄMST!

2008-01-12 @ 21:57:55
URL: http://mwikberg.blogg.se
Postat av: Sarah

Det har ni så rätt i Mallan Brallan. Tzatsiki i Falun är grymt mycket bättre än här i Borlänge ;)

2008-01-14 @ 12:18:22
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0