Drömmar

Vaknade runt 09,00 idag av att en okänd människa ringde till Bjönars mobil och sökte min. Det var någon farmor som undrade hur det var med Saga, hon hade dock ringt fel Malin.  Somnade om efter ett tag, drömade massa konstiga drömar, jag var till och med gravid, var på typ BB massa mammor överallt men mamma, pappa och Bjönar skulle kolla på en fotbollsmatch när jag låg där och hade jätte ont i magen. Fick lov att gå runt och leta på en toalet själv och där träffade jag Frida, min söta frida var också gravid med Bjönars barn. Ojoj han hade legat i måste jag säga;P Nu är jag iaf vaken och JÄTTE tröt, borde ha gått upp första gången. Ska leka lite med Bjönar idag sen ska jag hem och plugga klart det sista innan det är dags för en ny skolvecka i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0