En dag som denna, eller vecka.

Snart är det träning på schamat, och gissa vem som ska träna på allvar, utan någon hänsyn till någon. Träning är livet jag så som jag har längtat, det kryper i mina ben så jag kommer nog sprika snart;P Kanske åker hem till älsklingen efter träningen, det kommer att visar sig.

Veckan kommer innehålla en hel del, träningar, klippning, träffa Karin, leka med älsklingen? plugga och ja säkert mycket mer. Kommer nog bli himla skoj eller helt otroligt jätte kaos men värre än så kan det ju inte bli. Läsa boken på allvar ska nog bli veckans utmaning. Jag är jätte dålig på att sätta mig ner och bara läsa, det händer ju inget då. TRÅÅÅÅÅKIGT men jag ska nog överleva det med.

Kommentarer
Postat av: jcoke

sprika? :P

2008-01-20 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0