Ett meddelande till dig som är intresserad

Jag var till farbror docktor i fredags alltså igår. Han var snäll och og på mig tycket att jag hade jätte fin rumpa haha nejdå så var det inte alls. Han tog bara på mina ben, kollade och böjade åt alla håll. Han tycket inte att det var s alvaligt som hans kollega sa att han trodde det var. Yttre menisken eller ett ledbandsfästa skulle han tro att det var. Eftersom jag snart åker till Thailand tycket han att jag skulle testa knät med hådare träning och se om det bär eller brister. Om det brister har jag en tel tid med honom direkt när jag kommer hem ifrån Thailand så blir det operation med massa filmkamror i knät. Men det blir en senare historia.

I morgon söndag ska jag träna fotboll för första gången på nästan 6 månader, läskigt eller vad. På måndag ska jag vara med på ett rehab pass med Patrik. Skulle tydligen var väldigt jobbigt, jätte skoj verkligen. Ska ta mig en löprunda inom kort om snön försvinner och jag överlever dessa två pass:D Jag vet att knät kommer brista för eller senare, på en gång eller om någon vecka. Men det är fan värt ett försök, och nej jag kanske inte kommer lyssna på min kropp men va fan, jag har inte tränat på allvar på 6 månader vad begär han av mig?

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad rolgt Malin :D Jag håller tummarma för att knät är på din sida!

2008-01-20 @ 09:57:18
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Maria

håller tummarna jag med. :)

2008-01-20 @ 11:00:21
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0