Fotbollsträning

Fotbollsträning mellan 17,00-19,00, gick inte alls så bra som jag hade hoppats på. Jag var jätte seg och tung i benen, och inget ville riktigt som jag ville. Började iaf få in vissa små ditaljer som jag har tappat och det var ju skönt. Måste få in något gympass i veckan med, får se om det blir i morgon eller en annan dag.

Jag spelar iaf inte matchen i morgon, och troligtviss inte heller helgen som kommer. Lika bra att jag tar det lungt, måste hinna bygga upp knät innan jag tar och börjar med matcher. Efter Thailand kanske jag kan komma igång med det också, beror helt på hur det känns.  Hoppas för allt i världen att jag inte har ont eller är svullen i morgon.

Jag ska hämta upp älsklingen i morgon när han vaknar, hinnar vara med honom en lite stund innan jag ska hem och plugga och han ska träna!

Kommentarer
Postat av: Katie

Klok Tönt:D

2008-01-27 @ 21:05:07
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0