Godmorgon

Om jag väljer att hoppa träningen idag tar jag mitt förnuft till fånga då eller är jag bara lat? Jag vill verkligen träna idag, men eftersom jag spydde igår och hade lite feber, kroppen mådde inte alls bra. Om man ser på det borde jag kanske ta det väldigt lungt, ska ju till läkaren på fredag och vill inte ligga hemma och spy då.

Mår mycket bättre just nu, försöker få i mig lite vatten nu och ska testa med youghurt snart, en apelsin tänkte jag unna mig med. Ska ta bilen till skolan därför har jag lite extra tid idag, kommer få jätte brottom snart ändå det vet jag om men det kanske de är värt, jag är ganska van.

Jag lyckades säga helt fel till älsklingen igår, det är på torsdag jag slutar efter tre. Idag slutar jag 14,15 så älskling om du läser det här ring mig 14,15 istället. Idag ska jag ta mig i kragen, ska ta mig ner på stan och gå till banken. Har tänkt på det för länge nu och någon gång måste det ju bli av.


Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att höra att du mår bättre :)

2008-01-16 @ 10:48:35
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Anton

Okey. Man brukar också få en känsla av att en film är dålig om man har dåligt sällskap, eller helt enkelt inte följer filmen så bra :)

2008-01-16 @ 14:51:41
URL: http://filmidag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0