Jag har ändrat mig!

Jag har ändrat mig, ingen får kinappa honom och skicka honom till Enviken. Jag ska lära mig vara självständig igen, inte vara beroende av någon annan. Jag ska stå på mina egna ben och skaffa mig ett intresse, jag måste göra något vettigt med mitt liv.

Om Bjönar älskar att spela CS ska han få göra det, jobb  och fotboll det kan jag förstå men inte CS men jag ska lära mig. Jag ska slita tycka om honom så förbanat mycket och bli självständig. Kunna sova själv utan några som helst problem, syselsätta mig om dagarna och hitta en ny mening med livet. Jag ska klara mig själv, allt ska jag kunna göra själv, det håller inte att vara beroende av någon annan. Och det är precis vad jag börjar känna mig, jag tycker om honom så pass mycket att jag börjar bli beroende, jag kan börja gråta för att jag saknar honom så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0