Morgondagens planer

Karin ringde för ett tag sen, goda nyheter! Jag ska möta upp henne i Sunborn i morgon 09,0 för att ta en ridtur i skogen. Det här är precis vad jag behöver. Ska få rida ut i friska luften på ett helt underbart djur med en helt underbar människa, sortera bort all skit i hjärnan.

Efter att vi varit i Sundborn åker vi vidare till Aspeboda för att ta hans om Karins egna häst, jag tänkte vara snäll att tillbringa lite tid i stallet medans hos rider. Om jag får tråkigt kan jag bara gå hem till henne och mysa. Kvällen har vi inte planerat än, kanske bara mysa eller hitta på något annat skoj!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, det låter verkligen jätte mysigt. Fasiken vad länge sedan det är jag satt på en kamel nu. Suck. Smiska lite häststjärt åt mig också så blir jag glad :)

2008-01-31 @ 22:36:48
URL: http://pellassarah.blogg.se
Postat av: Björnar

saknar dig älskling!

2008-02-01 @ 01:20:29
Postat av: MN

åh, vad roligt! ha en underbar dag!!

2008-02-01 @ 18:39:45
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0