Möte

Jag har varit på specialidrotts möte nyss, han var inte ett dugd arg över att jag inte var där sist. Det var väldigt skönt måste jag säga, har oroat mig över de hur länge som helst. Så nu har jag fått alla uppgifter som ska göras och även betygspapperna. Så ska ta och göra klart de och sen säga åt peter att han får sätta betyg på mig. Men det kanske jag kan vänta med tills efter Thailand iaf så jag har varit med på någon träning.

Nu pluggar vi religion, går sådär. Vi har helt slut på fantasi och ingen har papperet med sig där det står vad vi ska göra. Bra flickor bra start. Jag kanske ska sätta mig och läsa igenom det vi har hittat, jag har inte så stor koll på vad Heavens gate handlar om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0