Nya mål varje dag.

Nu har jag en ny plan för att komma upp till toppen igen. Nya små mål varje dag, små mål som jag vet att jag kan uppnå med enkla medel som kommer få mig att stärka mitt självförtroende som just nu inte finns. Tre gånger i veckan ska jag ta en kort promenad på 10-15 min för att vänja mig med att vara ensam med mig själv och verkligenheten. Lära mig stå ut med allt som bryter ner mig och lära mig hantera de. Om det inte funkar är det bara att ta med lite musik så går det enklare. Äta något som liknar mat 5 gånger om dagen, vad som helt bara det är någon form av mat som får magen att bli mätt och ger kroppen energi.

Idag åt jag "frukost" ca 1 dl yoghurt, spagetti och köttfärsås till lunch och nu ska jag ta mig en apelsin. Det är iaf tre mål och jag kanske hinner mer ett litet till innan det är sängdags. Jag har varit ute och gått, lämnat tomflaskor sen igår. Det är både bra för mig själv och för naturen, åkte inte bil och återvinner flaskor. Jag är duktig.

Veckan kommer se ut som så, idag ska jag sova sjukt tidigt eftersom vi inte gick och la oss förens 04,30 igår. Imorgon blir det jobb, börjar 07,00 tror jag jobbar iaf 8 timmar så slutar vid 15,30. Ska nog bara hem då och se hur pigg jag är. Torsdag-fredag blir det också jobb 8 timmar, förhoppningsviss börjar jag lite tidigare så jag får gå hem tidigare. Ska försöka komma förbi fysiocenter så jag kan inhandla mitt gymkort, ska komma igång nästa vecka hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0