Onsdag 2/1

Idag har jag varit riktigt duktig, förlåt om det bara är jag som tycker det men jag försöker iaf. Har jobbat från 07,00-14,00 gått jätte bra men är riktigt tröt nu. Tvingade i min frukost innan jag åkte, åt ännu mer klockan 08,30 vid frukosten på jobbet, lunch 11,00, mellanmål 15,30 och middag 17,00 nu tänkte jag äta ännu en gång. Jag har börjat planera mitt liv, väldigt svårt utan en kalender måste jag säga men jag har iaf skrivit upp en del. Har börjat skriva ikapp träningsdagboken, går segt är på tok för mycket för att orka med det.

I morgon ska jag jobba från 05,30-14,00 kommer nog sluta lite tidigare, ska till Borlänge och fika med Karin, kanske gå förbi kupolen. Borde beställa klipptid och gå till banken men det kanske får vänta till en annan dag, skulle även ha varit förbi fysiocentrum och köpa det där efterlängtade gymkortet men har inte riktigt tid att börja träna än.

Nu ska jag som sagt äta lite sen ta en dusch, kanske skriva lite mer om jag hinner. Mitt knä gör fruktansvärt ont idag, blir värktableter och sen sägen.

Kommentarer
Postat av: madde

Malin bra kämpat fortsätt nu bara, du klarar det!

2008-01-03 @ 11:23:49
Postat av: Lina

Jag tycker att du är jätte duktig och jag tror på dig (L)

2008-01-04 @ 18:29:59
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0