Pojkväns lös

Ja pojsväns lös som man är sitter man hemma själv på en fredags kväll, lite tragiskt eller hur? Han ska iväg och jobba inatt igen, stackars pojke. Eller jag tror nästan det är lite mer synd om mig eftersom han skulle ringa mig när han vaknade men han har inte ringt än, borde jag känna mig dissad? Jag får nog ta det i egna händer och ringa snart.  Hur som helst tycler Elin att vi pojkväns lösa flickor borde gå ut och äta mat och ta oss ett glas vin i morgon, vad tycker jag om det? Har inte riktigt bestämt mig om hur min åsikt ser ut än. Men självklart vore det väldigt, väldigt trevligt.

Idag ska jag försöka göra lite nytta när jag ändå är hemma och pojkväns lös. Känns väldigt konstigt måste jag säga, jag har nog inte varit utan honom en fredagskväll på väldigt, väldigt länge. Kanske dags jag börjar vänja mig vid det. Jag ska städa lite, läsa boken, skriva CV, plugga engelska och massa annat. Finns alltid massa att göra, och nästa veckan är älskligen ledig och då kommer det inte bli mycket pluggande av. Måste ta tag och börja planera mitt liv lite bättre nu!


Så hemskt som bilden ser ut är det inte;P

Kommentarer
Postat av: Katie

Planering is the shiiiet!:D

2008-01-26 @ 09:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0