Projektarbete

Jag har gjort klart mitt projektarbete tidigare idag, har skrivit ut det och skickat in det, GRATTIS TILL MIG! Det enda som var kvar idag var att fixa sidnummer och skriva ut första sidan från källorna. Så nu är allt klart, precis allt och det är fruktansvärt skönt måste jag erkänna. Det är väl treans störrsta utmaning, 100 poängs kurs är nu avklarad på en termin!

Jag ska se till att städa lite och packa snart, ringa Karin och sedan ut och gå med stavar en vända. Min älskling ska med pappa och träna med brandmännen. Sen ska vi åka hem till honom igen och sova! myspys kallas det. Imorgon har jag bara religion och sen kommer syon och pratar om något och dagen avslutas med tester. Kan knappt göra några tester så det känns värdelöst men jag får stå ut.

Veckan kommer se ut så som: Imorgon ska projektarbetet in (som jag redan har skickat in) och även testerna, tisdag ska jag nog leka med Karin på stan ett tag innan jag beger mig hemåt, även träning för den delen. Onsdag är det nog bra träning och torsdag med för del delen. Fredag åker jag och mamma till Stockholm över dagen, läkarbesök och en lunch/middag i huvudstaden. Fredag kväll och lördag spelar älsklingen fotbollscup på Lugnet, då kommer jag sitta bänkad på läktarna. Söndag kommer jag nog bara slappa, kanske leka lite med Karin med en film?:O Jag och Karin film? haha.

image83

Kommentarer
Postat av: HK

Det brukar aldrig bliså mkt till filmtittning när vi sätter igång;)

2008-01-13 @ 21:27:29
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0