Resa till värmen

Idag var jag och tjejerna ner på stan till resebyrån och kollade på lite resor till värmen. Vi har tänkt att åka någonstan vecka 23, åker kanske i slutat av 22 och kommer hem i slutet av 23. Det skull verkligen vara helt perfekt och jag vill så gärna åka. Även om inte alla kan/vill vara med hoppas jag att vi är några som vill vara med iaf. Skulle vara så skönt om man kunde komma hem från Thailand i Mars och vara brun sen åka i juni igen och slipa på bränan till studenten.

Min älskling har varit hitt idag också, mamma klipte honom och jag sov;P Jag mår nog inte så bra som jag trodde, mådde jätte illa när jag kom hem och var helt slut. Somnade som en sten och sov ett tag ills älsklingen var klar. Har nog inte riktigt fattat att min älskligen kommer jobba nu, kommer bli tomt eller väldigt stor skillnad iaf. Han kommer jobba 3 förmiddagar, 3 eftermiddagar, 3 nätter och en 12 timmars natt och sen är han ledig i 7 dagar. Sen kommer det rulla på något viss. Det betyder alltså att jag måste få upp motivationen och börja träna och plugga mer för att ha något för mig om dagarna. Kanske följa med Karin till stallet och göra lite nytta medans hon vilar för det behöver den tjejen. Börja tänk mer på dig själv tönt.

Kommentarer
Postat av: Andreas, din riktiga fästman

Har du några ärenden till Falun eller Borlänge om dagarna? För jag är seriöst trött på att klättra över din dator i garderoben. =) Och jag vet att det är mitt fel att du inte hämtat den... =P

2008-01-17 @ 01:34:54
Postat av: HK

Du är varmt välkommen att spendera dagarna med mig! Och du- jag skulle göra vad som helst för lite sällis i stallet! TÖNT

2008-01-17 @ 11:11:32
URL: http://superbrajuh.blogg.se
Postat av: MN

Härligt, vilka datum är det? Vilket land blir det? :)
Är så sugen själv att åka nu men ska ju iväg till Tunsisien med klassen den 25 maj så lär väl vänta tills dess. :)
Blir det någon studentkryssning för dig?

2008-01-17 @ 17:30:30
URL: http://majiaanyberg.blogg.se
Postat av: Sarah

Det låter ju precis som Nickepickepös arbetstider. De är inte så roliga när det är så intensivt jobbande hela tiden, men när de sedan är lediga i flera dagar - det är nice det :D Vad har pojken fått för underhållande knegande?

2008-01-17 @ 21:30:37
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0