Snart åker vi

Nu börjar det bli lite läskigt, eller inte läskigt men börjar blir lite panikslagen snart. Innan vi åker man jag ha en bild på precis hur min balklänning ska se ut, studentklänningen ska också vara utskriven och klar (det blir inte lika svårt), massa saker i skolan ska vara gjorde men först och främst måste jag ta reda på vad jag ska göra. Det kommer ta mig lite tid, det där med att plugga kanske inte är någon höjd punkt just nu och det är ju så mycket, det tar aldrig slut. Men min motivation är ganska bra nu för tiden iaf, så jag ska nog klara även det om jag sätter mig ner och planerar in allt.

Om jag börjar med att läsa massor i boken idag och ser filmen har jag avklarat lite. Borde göra klart träningsläran också, jag kom inte så långt på den och den ska redovissas på torsdag så det skulle vara toppen skönt att ha det klart. Efter det blir det lite engelska för att ha det gjort med slipper jag ha dåligt samvete över det. Filmen blir i eftermiddag om älsklingen kommer annars ser jag på den själv typ nu, men jag vill ju träffa älskligen med!


Freedom beach, en helt underbar lite strand. Man kan bara ta sig ditt med båt eller
gå över bergen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0