Sovmorgon

Blev en sovmorgon idag, vaknade inte förens 10,30. Jätte skönt att få sova ut lite, förra veckan blev det inte så mycket sovande, vaknade minst 3 gångar varje natt. Nu är jag utvilad och känner mig taggad inför träningen i eftermiddag. Har dock inte kommit igång med pluggandet än, känner mig inte så taggad, läsa boken känns helt okej men att skriva klart träningsläran känns inte alls så skoj.

Nu ska jag gå och leta på alla träningskläder som jag inte använt på 6 månader haha. Nej föresten inomhus skydden har jag inte använt sen förra vintern. Men jag har rätt bra koll på vad jag har allt, kommer kännas as konstigt att ha benskydd på sig,och de vet jag inte alls var de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0