Specialidrottsuppgift

Nu har jag även gjort klart en av specialidrottsuppgifterna. Nu är det bara en fördjupningsuppgift kvar på den kursen sen är jag klar! Uppgifterna ska inte en förens vecka 14 men hur skönt är det inte att vara klar med de nu? Hur skönt som helst, ska försöka göra klart den andra i veckan med så är det av axlarna. Har läst över 200 sidor i boken nu iaf, bara typ 150 kvar. Måste läsa ur den, se på filmen, det där utdraget och sen skriva om de innan jag åker. Kolla ignom alla svenska papper vi fått nerför nationela proven och kolla upp mer om det muntliga. Vi börjar med de muntliga redovisningarna den 10/3 jag kommer hem den 8/3 , kul att gå till skolan på måndagen om jag inte är fullt förbered.

Idrotts uppgiften skulle jag få vecka 7, åker fredag vecka 8 så då hinner jag göra den. Jag och Elin har kommit en bit på samhällskunskapen, förhoppningsviss kommer vi en bra bit till nästa vecka och så får vi se om vi kan redovisa innan jag åker eller om vi får göra det när jag kommer hem. Snart tar vi studenten och det är lite skrämande, vad ska jag göra med mitt liv?

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är imponerad, vad duktig du är! Keep going :)

2008-01-29 @ 19:42:27
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0