Tisdag och ledig

Idag är jag ledig, eller hela lugnetgymnasiumet är lediga. De tar upp diskutionen om dalarnas högskola ska flytta till Borlänge eller om Borlänges högskola ska flytta till Falun. Om Borlänges flyttar till Falun försvinner Lugnegymnasiumet och idrottsprogramet kommer gå upp i rök.

Hur som helst så är jag glad över den lediga dagen, älskligen har just åkte hem. Han tog min bil och bara drog, haha nej så dramatiskt var det inte. Är af själv hella med pappa nu, ska väl försöka börja plugga snart, men jag känner för en lång varm dusch först. Och det låte lite roligare att leka med Karin istället för att plugga om jag ska vara ärlig. Men om jag nu lovar folket att göra vissa saker så får ni skrika på mig o jag inte göra det. Träningsläran är prio 1 på, sen ska jag göra, engelska, specialidrottsuppgifterna eller iaf en, läsa i boken och kanske se klart filmen, skicka mejl till Lena och anmäla mig till högskoleprovet. Det är nog vad jag ska uträtta idag, någon form av träning och massa töjning, mitt rum är i stort behov av att städas. Och hur skönt skulle det inte vara om jag packade träningsgrjejerna nu inför morgondagen? Men det är plugget som är viktigast okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0