Torsdag-en jobbig dag

Idag har det varit jätte jobbigt, hade jätte ont i huvudet på slutet. Dagen började med en träning, skott och inlägg. Jag höll på att dö av utmattning, gjorde fel hela tiden och blev arg. Eller nej det gick rätt bra om man ser till förutsättningarna. Gerhard är fortfarande min idol, hur cool kille som helst och hur vältränad som helst. Sammanfattning av den var att det gick helt okej bra.

Skolan och psykologi, nästan tråkigare än vanligt, läraren är helt sjukt dålig jag stör mig på honom. Jätte tråkig lektion verkligen. Efter det väntade en äklig lunch och sen träningslära som skulle innehålla min redovisning. Men icke jag hann inte redovisa så nu måste jag vänta 2 VECKOR. Det är hemskt, lektionen gav mig huvudvärk dessutom. Det avslutades med engelska, Linus kom in och gav oss sälskap så vi gjorde inte särskilt mycket under den lektionen. Hämtade mamma och åkte hem.

Nu sitter jag här, har just ätit man. Vi har fått katalogen från taxfrin, kollat lite i den. Inte bestämmt mig om jag ska ha något och isf vad jag ska ha. Nu ska jag gå och dö i sängen ett tag, tycka synd om mig själv och kanske läsa lite.

Hoppas era liv är bättre än mitt just nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0